fredag 18 maj 2007

att shoppa är...

halva helgen har gått det har varit kristi himmelsfärdsdag och nu är det fredag.
det regnar mycket och man kan i princip inte göra nåt ute.. så i dag är jag på jobbet. här är ganska tomt...
var ju på media markt här om dagen... detta finns beskrivet i dotterns blogg och inte ett ord av vad hon skriver är sant!
visst jag kollade lite records ( ca 4-5 min), lite på gps-avdelningen ( 4 min ) och sedan gjorde jag det vi skulle dvs handlade den där prylen. hon dvs dottern var bra att ha med sig kloka synpunkter och bra shoppingstöd. så vi hittade något som jag tror blir bra.
i går handlades det nya dynor, en låda till dynorna så att man slipper ha dem inne + ett jättetält som är så pass högt att man kan stå raklång i det. det kommer att komma väl till pass när den yngsta skall på läger: två sovrum, kök och vardagsrum samt solaltan.....
vad skulle man göra om man inte fick shoppa?
ps den där gps:n suger.... jag vill ha den!

Inga kommentarer: