tisdag 28 augusti 2007

det...

..har nu gått en vecka sedan hon kom fram till ö-sund... det känns fortfarande. allt verkar dock okey och hon verkar ha etablerat sig: trivs i lägenheten, träffat nya kompisar,utflykter och power-walks samt också hunnit med att utforska staden... bra!
och snart (om 2 v) får jag hälsa på henne.
jag och min mor skall till sorsele och uppvakta "min moster" - en hurtig, pigg och glad dam som blir 90 och fortfarande funderar över hur hon skall kunna komma ut i skogen och plocka hjortron och blåbär, i fall cykeln håller eller om hon skall promenera hemifrån...
på vägen dit hälsar vi på i ö-sund.
annars så flyter det fram , bara några dagar kvar på projektanställningen och sedan är tillbaka i den gamla "selen". känns en aning konstigt men men vi får väl se vad tiden lider - ingenting är omöjligt.
annars så käkade jag lunch med en kollega/kund i dag och vi hade mycket att prata om. kanske planterade jag en del idéer - han vill att jag kontaktar honom så snart som möjligt - detta för att mer utveckla en och annan affärsidé.
alltid kul med människor som uppskattar - och vill ha ens kompetens

Inga kommentarer: