lördag 2 maj 2009

Det är maj

och jag ligger utslagen med influensa... så dottern får ta min plats på konserten idag med olle ljungström på lorensbergsteatern.
trots två brutna fotleder ( han ramlade ner för en stege i måndags) så skall han tydligen genomföra konserten ikväll..vi håller tummarna.
annars så verkar 1:a maj ha passerat ganska obemärkt..få deltagare i talen, svårt att upprätthålla trovärdigheten och elda upp massorna...åtminstone vad det gäller socialdemokraterna.. annars gick ju göte kihldén hårt åt dem i sitt tal i bältespännarparken och presumtive regeringskollegan ohly gjorde tydligen samma sak...
ja ja... politikerträsket blir allt mer en ankdamm för s k realpolitiker...visioner saknas...

2 kommentarer:

sanna sa...

Hej hej pappa!
Inte kul att höra att du är sjuk, det brukar du ju ej vara så ofta. Krya på dig!
Som du säkert hört från mamma så glömde jag min mobil i Åre så nu har jag ingen, lånar Fredriks gamla lite då och då. Försökte ringa dig härom dagen och berätta att jag fått jobb och sådär, men du svarade inte... Kanske för att du inte kände igen numret. Provar väl att ringa i morgon igen :)

Kram på dig kära far!

Rustan sa...

Ja, hur mår sjuklingen? På benen igen? Krya på dig!